جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

بازگردانی فایل پاک شده توسط انتی ویروس نود 32

با استفاده از این روش می توانید بعضی از نرم افزار ها یا کرک ها یا بازی ها که توسط نرم افزار نود 32 به صورت ویروس شناخته می شوند از حذف آنها جلو گیری کرد.

گاها برای کاربران پیش می آید که آنتی ویروس Nod32 اشتباها یک فایل (بطور مثال کرک نرم افزار و ...) را ویروس تشخیص دهد و از سیستم پاک می کند. برای حل این مشکل باید باید در تنظیمات آنتی ویروس تغییراتی ایجاد کرد تا فایل مورد نظر شما توسط Nod32، ویروس شناسایی نشود.

 

یکی از مشکلات کسانی که بازی نصب می کنند، ایجاد مزاحمت ویروس کش به بعضی از فایل ها و کرک ها است. با استفاده از این روش می توانید بعضی از نرم افزار ها یا کرک ها یا patch ها که توسط نرم افزار نود 32 به صورت ویروس شناخته می شوند از حذف آنها جلو گیری کرد. اما توجه کنید که اگر برای همه ی فایل ها از این روش استفاده کنید(زیاده روی) باعث می شود که ایمنی سیستم شما به خطر بیفتد زیرا واقعا بعضی از کرک ها یا Patch ها آلوده هستند.

 

برای رفع این مشکل و نحوه اعتماد سازی فایل ها بوسیله آنتی ویروس NOD32 و اسکن نکردن بعضی از فایل ها و مسیرها در کامپیوتر، آموزش این کار در ادامه ارائه شده است.

نحوه اجرای این آموزش بدین صورت است که با ﻏﯿﺮﻓﻌﺎل ﮐﺮدن ﻣﻮﻗﺖ آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس، ﻓﺎﯾﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﻮرد ﺣﻤﻠﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ را ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﻨﯿﻢ و سپس کارهای اعتماد سازی برای آن فایل را در نرم افزار نود 32 برای جلوگیری از حذف دوباره آن انجام می دهیم.

1- ﺑﺮای ﻏﯿﺮﻓﻌﺎل ﮐﺮدن آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ، ﺑﺮ روی ‪ Icon‬آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس در ﮐﻨـﺎر ﺳـﺎﻋﺖ‪  ‬ﮐـﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ، ‪ Right Click‬ﮐﻨﯿـﺪ و آﻧﮕـﺎه ﮔﺰﯾﻨـﻪ‬ Temporarily disable protection‬را ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ:‬

آموزش اعتماد سازی یک فایل به آنتی ویروس نود ۳۲ 

 

‫از ﺷﻤﺎ ﭘﺮﺳﺸﯽ در ﻣﻮرد اﻃﻤﯿﻨﺎن از ﻏﯿﺮﻓﻌﺎل ﮐﺮدنِ آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ﭘﺮﺳﯿﺪه ﻣﯽ ﺷﻮد ؛ اﺑﺘﺪا ﺗﯿﮏ ‪ Do not ask again‬را ﻓﻌﺎل ﻧﻤﻮده و ﺳﭙﺲ ﺑﺎ ‪ Yes‬ﺗﺄﯾﯿﺪ ﮐﻨﯿﺪ.‬

‫ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ از ﺷﻤﺎ در ﻣﻮرد ﻣﺪت زﻣﺎن ﻏﯿﺮﻓﻌﺎل ﻣﺎﻧﺪن آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ﭘﺮﺳﯿﺪه ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﻣﺪت زﻣﺎن ﻻزم را ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳـﺮﻋﺖ ﻋﻤـﻞ ﺧـﻮد‬ اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ و ﺑﺎ ‪ OK‬ﺗﺄﯾﯿﺪ ﮐﻨﯿﺪ‬.


 ﺑﺪﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ، ﻏﯿﺮﻓﻌﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد و ‪ Icon‬آن در ﮐﻨﺎر ﺳﺎﻋﺖ‪ ‬ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺑﻪ رﻧﮓ ﻗﺮﻣﺰ ، ﺗﻐﯿﯿﺮ وﺿﻌﯿﺖ ﺧﻮاﻫﺪ داد.‬

2- ‫ﺑﺮای ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﻓﺎﯾﻞِ ﻣﻮرد ﺣﻤﻠﻪ، آنتی ویروس نود ۳۲ را اجرا نمایید از ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﺳﻤﺖ ﭼﭗ روی ‪ Tools‬ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ و از ﻣﯿﺎن ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی آن روی ‪ Quarantine‬ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ.

 

آموزش اعتماد سازی یک فایل به آنتی ویروس نود ۳۲

 

در لیست نمایش داده شده ‫روی ‪ Record‬ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ(فایلی که نود 32 حذف کرده)، راﺳﺖ ﮐﻠﯿﮏ و ﮔﺰﯾﻨﻪ ‪ Restore‬و ﺳﭙﺲ ‪ Yes‬را ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ.

آموزش اعتماد سازی یک فایل به آنتی ویروس نود ۳۲

3- در محیط آنتی ویروس نود32، کلید F5 را بزنید زمانی که صفحه ی تنظیمات پیشرفته باز شد در سمت چپ این پنجره گزینه ی

 Computer>Antiviruse and Antispyware

را انتخاب نمایید وقتی که زیر مجموعه های آن نمایش داده شد گزینه ی Exclusions را انتخاب نمایید.

 

آموزش اعتماد سازی یک فایل به آنتی ویروس نود ۳۲

 

اکنون روی دﮐﻤﻪ ‪ Add‬ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ و آدرس ﻣﺤﻞ ﻓﺎﯾﻞ ﻣﻮرد ﺣﻤﻠﻪ را ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﯿﺪ.‫ﺳﭙﺲ ﻫﻤﻪ ﭘﻨﺠﺮه ﻫﺎ را ﺑﺎ ‪ OK‬ﺗﺄﯾﯿﺪ ﮐﻨﯿﺪ.

 

حالا آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس Nod32 ﺷﻤﺎ دﯾﮕﺮ ﺑﻪ اﯾﻦ فاﯾﻞ ﺣﻤﻠﻪ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ. اﮔﺮ ﺟﺎی اﯾﻦ ﻓﺎﯾﻞ را ﺗﻐﯿﯿﺮ دﻫﯿﺪ ﺑﺮای آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ﯾﮏ‬ ﻓﺎﯾﻞ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﺧﻮاﻫﺪ آﻣﺪ و ﺑﻪ آن ﺣﻤﻠﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﭘﯿﺶ از اﻋﺘﻤﺎدﺳﺎزی ، ﻓﺎﯾﻞ را ﺑﻪ ﻣﺤـل همیشگی آن ﻣﻨﺘﻘـﻞ و ﺳـﭙﺲ‬ ‫اﻋﺘﻤﺎدﺳﺎزی ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ.

 

نکته: برای مسیر دادن پوشه و فولدر هم دقیقا همین کار را انجام میدهیم با این تفاوت که به جای فایل، پوشه مورد نظر را برای اون انتخاب می کنیم.

 

4- ‫ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ دوﺑﺎره آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس نود 32 را ﻓﻌﺎل ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ.‬

 

‫ﺑﺮای ﻓﻌﺎل ﺳﺎزی ﻣﺠﺪد آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ، دوﺑﺎره روی ‪ Icon‬آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس در ﮐﻨﺎر ﺳﺎﻋﺖ‪ ‬ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ، ‪ Right Click‬ﮐﻨﯿﺪ و آﻧﮕﺎه ﮔﺰﯾﻨـﻪ ‪ Enable protection‬را‬ ‫اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ. آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس ﻓﻌﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد و رﻧﮓ ‪ Icon‬ﺑﻪ وﺿﻌﯿﺖ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺑﺎز ﻣﯽ ﮔﺮدد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد