جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

An error occurred while downloading update files:

An error occurred while downloading update files:

یکی از خطا هایی که بسیاری از کاربران در هنگام آپدیت دریافت می کنند، خطایی هست که در بالا ذکر شده. برای رفع این خطا در پایین پنجره NOD32 بر روی گزینه Change کلیک کنید تا در حالت Advance Mode قرار بگیرید، سپس از منوی بالا گزینه ی Setup را باز کرده و وارد Proxy Server Setup شوید، در این قسمت اگر از Proxy Server استفاده نمی کنید نباید چیزی وارد شده باشد، اگر Ip سروری وجود دارد آن را حذف کنید.


برای اموزش کامل تر اینجا را کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام . دستور عمل شما رو انجام دادم و ای پی رو حذف کردم ولی بازم نمی تونم اپدیت کنم تا حالا هم تا ورژن عوض کردم خسته شدم راه جدیدی نیس ؟

راه دیگه ای جز این راه وجود نداره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام موقع آپدیت آنت ویروسم این پیام رودریافت میکنم این کارارو که گفتین انجام دادم ولی بازم آپدیت نمی شود.لطفاکمک کنید!!!

از سریال جدید استفاده کنید
گاهی این اتفاق پیش میاد
اگر نشد نود ورژن جدید رو نصب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد