جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

جدیدترین سریال های اپدیت انتی ویروس نود32

علت قرمز یا نارنجی شدن آیکون NOD32

علت قرمز یا نارنجی شدن آیکون NOD32:


قرمز یا نارنجی شدن رنگ آیکون نرم افزار دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، به طور مثال یکی از دلایلی که با رنگ نارنجی نشان داده می شود، خاموش بودن windows update است که به دلیل آیدیت نبودن ویندوز شما، اخطاری داده می شود. البته این مورد مشکلی در عملکرد آنتی ویروس ایجاد نمی کند و می توانید به این شکل آن را غیر فعال کنید:
پنجره ی اصلی آنتی ویروس را باز کرده و f5 را بزنید، شما از سمت چپ وارد Tools و System Update شوید و در سمت راست از لیست موجود  گزینه ی No Update رو انتخاب کنید.
از دلایل قرمز شدن رنگ آیکون نیز، آپدیت نبودن آنتی ویروس و expire شدن پسورد آن می باشد. حتی در بعضی از موارد با وارد کردن یک پسورد جدید و آپدیت نیز همچنان رنگ قرمز وجود دارد، در این حالت می توانید به تب Protection Status به پنجره اصلی نرم افزار رفته و دلیل آن رامتوجه شوید.
در بعضی از موارد نیز در تب Protection Status، آنتی ویروس را Expire شده اعلام می کند، در این مورد اگر نسخه ی آنتی ویروسی که استفاده می کنید trial نباشد، می توانید با تعویض یوزر و پسورد مشکل را حل کنید.

برای توضیح کامل تر به اینجا بروید

نظرات 11 + ارسال نظر
علی رستمی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام این اخطار مال چیه:
an error occurred while starting services.Analysis of application protocols(HTTP,POP3.IMAP)will not function
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.آیکونش قرمزه

مربوط به فایر وال برنامه ست
نرم افزار رو پاک کنید دوباره نصب کنید

hossein پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ

ممنون

امیرحسین یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ http://amirhosein161.blogfa.com

سلام از من قرمزه تو Protection Status که رفتم هی چی نشون نمی ده راستی وقتی راست کلیک می کنم که یک فایل را ویروس کشی کنم اصلا آیکون ویروس کشی کردن نیست آنتی ویروس من نو 32 ورژن 7 است ممنون می شم اگه راهنمایی کنین

باید تو منوی راست کلیک گزینه ی اسکن باشه
دوباره انتی ویروس رو نصب کن

مبین سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام مال منم نارنجیه!اما هرچی یوزر پس جدید وارد میکنم با زدن ACTIVATION هیچ اتفاقی نمیفته و همینطور نارنجیه!!!!!!!!!!!!

به خاطر اپدیت نبودن سیستم هم نارنجی میشه
توضیح داده شده که چیکار کنی
کامل بخون

hamid شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ

آنتی ویروس من نارجی شده درست نمیشه.eset smart security

اخطار رو بخونید
سریال جدید وارد کنید

نازنین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام انتی ویروس من نود32ولی این شکلی نیست

احتمالا ورژن شما متفاوته ولی درکل همین روند رو دارن
باید دنبال همین گزینه ها باشید

سحر سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

ببخشید خیلی سوال پرسیدم ....ورزن جدید رو دارید؟

http://nod1.blogsky.com/nod-download

سحر شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

نیست بابا چکارکنم؟؟؟؟

ورژن جدید رو نصب کن

سحر سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام الان رفتم قسمتtoolsاماsystem update رو پیدا نمیکنم

هست دقت کن میبینی :)

بیل کالیتز چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

مرسی خیلی مفید بود

حامد پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ http://fire-sword.blogfa.com

مرسی استفاده کردم الان دیگه ویندوز اپدیت نمیخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد